Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Warunkiem otrzymania dostępu do usługi mLegitymacja jest złożenie w sekretariacie następujących dokumentów:
wersji papierowej/plastikowej legitymacji uczniowskiej, aktualnego zdjęcia ucznia szkoły,
złożenie wypełnionego „Wniosku o udostępnienie aplikacji mLegitymacja” (do pobrania załącznik nr 1).
Po złożeniu wymienionych trzech dokumentów w sekretariacie Rodzic/prawny opiekun otrzyma jednorazowy kod QR oraz hasło umożliwiające dostęp do usługi. Co ważne aplikacja może być aktywowana tylko na jednym urządzeniu mobilnym w ciągu 30 dni od momentu wygenerowana w systemie.
Aby aktywować usługę mLegitymacja, należy:
Uruchomić Aplikację mObywatel i zalogować się do niej.
Wybrać opcję dodaj mLegitymację.
Zapoznać się z informacją o procesie aktywacji mLegitymacji.
Zapoznać się z regulaminem i zaakceptować go.
Zapoznać się z klauzulą informacyjną przetwarzania danych.
Wyrazić zgodę dla systemu Android na używanie zasobów systemowych (jeśli taka zgoda nie była jeszcze udzielona).
Wprowadzić (zeskanować) kod QR otrzymany w szkole.
Wprowadzić kod aktywacyjny otrzymany w szkole.
Zatwierdzić komunikat i wczytać dane legitymacji do Aplikacji mObywatel.
Automatycznie wydanie certyfikatu.
Dla ułatwienia w załączniku nr 2 podajemy instrukcje „krok po kroku” dodania mLegitymacji do aplikacji Obywatel.
Okres ważności mLegitymacji szkolnej będzie tożsamy z okresem ważności wydanej uczniowi odpowiednio legitymacji szkolnej (tzw. wersja papierowa), z zastrzeżeniem, że przedłużenie ważności tradycyjnej legitymacji wymagało będzie ponownego wydania mLegitymacji szkolnej.
mLegitymacja szkolna będzie unieważniana w przypadku:
gdy Rodzic/prawny opiekun ucznia zgłosi szkole konieczność unieważnienia mLegitymacji w drodze wniosku - utratę mLegitymacji szkolnej na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana,
ukończenia szkoły lub przejścia ucznia do innej placówki.